Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Róth Zoltán - Távoli Galaxis (1.)

2013 sze. 10. § komment § soksörutánkapitány

Most, hogy lecsengett a Főzdefeszt és mi is visszacsöppentünk a „melyiket is kóstoljam? melyiket? nem tudok dönteni!” érzésből a munkás hétköznapokba, próbáljuk frissebb szemmel is górcső alá venni a hétvégénket.

Sokat kóstoltunk, sokfélét, vegyes véleménnyel. De senkit nem tisztünk megítélni, ezért csak a pozitívumot emelnénk ki, főleg IPA szemszögből. Ami pedig nem más, mint a Róth Zoltán Távoli Galaxisa. Nálunk a hétvége abszolút nyertese ez a bérfőzetben készült, galaxy komlóval megpakolt IPA. Erről az egzotikus íz és illatorgiát magából kilövellő IPA-ról részletesebben még meg fogunk emlékezni. Egyrészről mert jó lenne újból kóstolni és mélyebben elmerülni benne, másrészről, mert, őőő, jó lenne újból inni.

A helyszínen le se esett (szombat este volt, az egész napos kóstolgatás után), hogy minek pózolnak sörrel kezükben a Birodalmi katonák, de aztán hétfő reggel kapott egy erős áramütést a fejemben lévő kis izzó és teljesen megvilágosodtam, elmosolyodtam, és arra gondoltam, ez egy jó ötlet volt. Bár akkor nem értettem, de jó ötlet volt.

galaxis.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://napiipa.blog.hu/api/trackback/id/tr355506199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása